سم پاشی تهران

سمپاشی تهران ارائه دهنده خدمات سمپاشی و دفع آفات در تهران می باشد.

سم پاشی تهران

سمپاشی تهران ارائه دهنده خدمات سمپاشی و دفع آفات در تهران می باشد.

سم پاشی تهران

سمپاشی تهران ارائه دهنده خدمات سمپاشی و دفع آفات در تهران می باشد. تمامی مراحل سمپاشی همچنین ضد عفونی ضدعفونی و طعمه گذاری تحت نظارت کارشناسان با تجربه صورت میگیرد . پاک سازی کامل آفات از جمله فعالیت های سمپاشی تهران می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کرم ابریشم


کرم ابریشم یکی از انواع کرم پیله‌ساز است و از آن جهت اهمیت دارد که از آن ابریشم تهیه می‌شود.

پیله از ۳۰۰ تا ۹۰۰ متر ابریشم اولیه تشکیل شده‌است. این الیاف بسیار نازک هستند. برای تهیهٔ حدود ۵۰۰ گرم ابریشم ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ پیله مورد نیاز است.

اگر به پیله اجازهٔ رشد بیشتر داده شود این حشره با ایجاد سوراخی خود را از آن خارج خواهد کرد و با این سوراخ پیله دیگر قابل استفاده نخواهد بود برای جلوگیری از این موضوع پیله را به مدت چند ساعت در معرض نور آفتاب قرار می‌دهند تا کرم داخل پیله بمیرد و برای کشیدن نخ آن را در آب گرم می‌جوشانند که باعث می‌شود ابتدای نخ برای ابریشم کشی بدست آید.

نوعی ابریشم که از الیاف مصنوعی ساخته شده و به دلیل شباهت زیاد ظاهرش به ابریشم طبیعی نام ابریشم مصنوعی را به خود اختصاص داده‌است. ابریشم اصل بسیار سنگین و نرم است هم چنین بسیار براق است اما گران هم هست.

در شمال ایران، نوغانداران برای پرورش کرم ابریشم از مکانی به نام تلنبار استفاده می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی