سم پاشی تهران

سمپاشی تهران ارائه دهنده خدمات سمپاشی و دفع آفات در تهران می باشد.

سم پاشی تهران

سمپاشی تهران ارائه دهنده خدمات سمپاشی و دفع آفات در تهران می باشد.

سم پاشی تهران

سمپاشی تهران ارائه دهنده خدمات سمپاشی و دفع آفات در تهران می باشد. تمامی مراحل سمپاشی همچنین ضد عفونی ضدعفونی و طعمه گذاری تحت نظارت کارشناسان با تجربه صورت میگیرد . پاک سازی کامل آفات از جمله فعالیت های سمپاشی تهران می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سم پاشی مار

شـاید کمتر کسی را بتوانید بیابید که از مارها هراس نداشته باشد. زیرا زهر مارها بیشتر از هـر مـاده دیـگـری کـشـنده به نظر می رسد. اما این قضیه صورت کلی ندارد و در مورد همه مارها صدق نمی کند. به این معنی که تعداد زیادی از مارها دارای زهر نیستند. حتی مارهای زهردار هم ، چـه در نـوع زهـر و چـه در نـحـوه اسـتـفـاده از آن با یکدیگر تفاوت دارند. برای نمونه مارهای کـبـرای زهـرپاش که حدود یک تا دو متر طول دارند و در آفریقا زندگی می کنند، همانند سایر مـارهـای کـبرا چنبره می زنند و خود را راست می کنند. اما برای استفاده از زهر خود، به کمک دندان هـای زهـردارشـان ابر نازکی از قطرات ریز زهر را به سوی مهاجم می پاشند. شعاع پرتاب چنین گلوله های زهرآگینی به 5/2 متر می رسد.

مارخزنده ای فلسدار ومهره دار است که با مار مولک خویشاوندی نزدیک دارد تاکنون 3000گونه از این  موجودات شناسا یی شده اند که حدود 400گونه آن بسیار خطر ناک هستند.


 

محل زندگی مارها :


 

آنها بجز درقطب جنوب تقریبا درسایر قسمت های دنیا وجود دارند اغلب مارها روی زمین زندگی می کنند اما برخی از انواع انها درختان وآبها را برای زندگی انتخاب می کنند.


 

مارهایی که در آبها زندگی می کنند دارای آبشش نیستند وبرای تنفس مجبور هستند که به سطح اب بیایند اما بااین حال توانائی آن رادارند که ساعتها زیر آب بمانند ودراین مدت از اکسیژن محلول درآب استفاده می کنند.


 

مارها را کلا می توان به دودسته تقسیم کرد دسته اول آنهایی هستند که باسم خود می توانند باعث مشکلاتی درسیتم عصبی یاگردش خون طعمه شوند ودسته دوم که باقدرت ماهیچه های خود می توانند طعمه را تحت فشار قرار دهند وخفه کنند این نوع از مارها با آرامش خیال انقدر منتظر میمانند تاطعمه به انها نزدیک وسپس درزمان مقتضی خودرا به دور ان پیچیده انقدر فشار دهند تاجانور یا انسان از نفس کشیدن باز ایستد درحالی که مارهای سمی پس از تزریق یا پاشیدن سم به طعمه منتظر میمانند تا طعمه از پای درآید .


 

انواع مارها از لحاظ نوع سم :


 

بعضی از مارها دندان سمی درجلو ودندانهای ریز را درعقب دارند نوع شکل دندان های سمی این نوع از مارها بصورت لولائ شیاردار می باشند مانند مار کبری ماردم پهن دریائی .


 

نمونه دوم دندانهای ریز ندارند فقط دندان سمی دارند این نوع مارها بسیار خطر ناک هستند مانند افعی ها


 

نمونه سوم مارهایی هستند که ابتدا دندان ریز وسپس دندانهای سمی که بدلیل اثر اندک سم به این مارها رانیمه سمی مینامند .


 

نمونه چهارم مارهای غیر سمی هستند که از طریق انقباض عضلانی فعالیت خود را انجام می دهند مانند مار بوآ وپیتون


 

حقایقی درباره مارها


 

مارپیتون قادر است موجود زنده ای به وزن 70کیلو گرم را براحتی ببلعد


 

بیشترین سر عتی که از مارها ثبت شده 13کیلومتر درساعت است .


 

سم مار مامبای سیاه باعث مختل شدن سریع اعصاب می شود واز قویترین سموم است .


 

اغلب مارها حدود 200دندان دارند که برای نگهداری طعمه استفاده می کنند.


 

بزگترین مارها در دنیا متعلق به خانواده اژدرمارها هستند که بوآ وافعی از این خانواده می باشند که دربعضی موارد اندازه طول  انها به بیش از 9متر میرسد


 

نمونه ای از مارها عبارتند از :


 

1- کفچه (کبری ) 2- مار جعفری 3- افعی شاخه دار4- تیر مار5- مار آبی 6- افعی سیاه 7- مار زنگی 8- مار مرجانی 9- مار پلنگی 10- مار آتشی 11- آلوسر12- شتر مار شیرازی 13- آناگوندا14- واپیر وبسیاری موارد دیگر


 

توصیه های ایمنی


 

1- خودنسردی خود راحفظ کنید .


 

2-با تلفن های  سم پاشی تهران تماس بگیرید


 

3-هیچگونه اقدامی انجام ندهید چون ممکن است مار خزیده وبه مکانهای غیر دسترس برود

نظرات (۳)

uhgd
  • سمپاشی نوید سلامت
  • دارای مجوز سمپاشی از وزارت بهداشت

    یکسال ضمانت

    حذف کامل حشرات و جوندگان

  • نوید سلامت
  • سایت خوبی دارید. ممنون از اطلاعاتتون.

    شرکت سمپاشی تهران: 02177681330

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی